سپهرسپهر، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

نی نی اول، بارداری سوم

شعر یاد گرفتی

1392/10/30 23:56
نویسنده : معصومه
294 بازدید
اشتراک گذاری

دوسه روزه که متوجه شدم وقتی شعر من یک روز بچه ای را دیدم میخونم موقع گقتن سر سر سر (با کسره) میگی سر سر سر(با فتحه) و موقع گفتن قر قر قر قشنگ همونارو تکرار میکنی و وای وای وای هم میگی فدات بشم....امشب قبل خواب گقتم یه توپ دارم.....گلگلگلی(از زبان سپهر) سرخ و سفید و ......آبی(از زبان سپهر) میزنم زمین......هوا(سپهر میگه) ذوق کردم برات

امروز صبح بعد از اومدن آذر بیدار شدی و منو صدا میکردی....آذر اومد بغلت کرد تا من برم اما بازم تا تو آسانسور صداتو میشنیدم که دنبالم میگشتی........صبح تا ظهر درگیر برنامه ترم بعد بودم و ظهر هم رفتم صدا و سیما برای برنامه خانواده........تو هم منو دیده بودی و وقتی بابا ازت خواسته بود منو بوس کنی گونه اتو چسبونده بودی به صفحه تلویزیون.........ظهر رفتیم لالا من خوابم نمیبرد اما تو خوابیدی و موقع رفتن به مطب مجبور شدم بیدارت کنم که باعث بداخلاقیت شد......اصرار داشتی یک توپ و به قول خودت توپه با خودت بیاری اما من گفتم تو ماشین توپ داری و رفتیم به طرف خونه آقاجون.......

بعد از مطب برات یک دست بلوز شلوار و یک بلوز تک خریدم.......وقتی رتفم دنبالت زنداییت هم اونجا بود و ظاهرا نی نیشو از دست داده.ایشالا بعدی....اومدیم خونه و تند تند سوپ درست کردم.سوپ تره فرنگی.تو هم کنار دستم بازی میکردی یهو اومدی سراغم و نون خواستی ...بهت نون دادم....دیدم مشمای کف یکی از کابینتهارو دراوردی و انداختی رو زمین و یکی از بشقابهای خودتو گذاشتی توش.....مثلا سفره غذاست و نونم گذاشتی سر سفره و ازم آب خواستی و نشستی سر سفره....نونو میزدی تو آب بعد میذاشتی تو بشقابت و بعدشم میخوردیش...........فدای خاله بازیت بشم....

یک جعبه فلزی جای بیسکوییت داریم که  پمادها و سر شیشه های قدیمی تو توشه.....اونو خواستی بهت دادم.......تک تک سر شیشه هاتو میاوردی نشونم میدادی و میگفتی دیش........منم میگفتم آفرین..یکی از پمادهای کالاندولارو برداشتی اومدی روبروم و پمادو از رو شلوار زدی به دودولت و گفتی دودو.......مرده بودم از خنده..خیلی با نمک بودی

سر شام اومدی بغلم و گفتی پو.......بابا رفت تو اتاقت و با پو برگشت...نشوندیش کنار خودت و غذارو میبردی طرف دماغ پو و مثلا بهش غذا میدادی بعد خودت میخوردی

به کلید میگی زده و تا کلید یا سوییچ میبینی برش میداری و میری سراغ قفل در

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)