سپهرسپهر، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

نی نی اول، بارداری سوم

بد خواب شدی چرا؟؟؟؟/

1391/11/18 10:56
نویسنده : معصومه
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم........ماشالله به این همه خوش اخلاقی..........دیروز دایی ٢ و زندایی میگفتن تورو بدیم به اونا یک نی نی دیگه بیاریم....میگن هیچ بچه ای به خوش اخلاقی و بامزگی شما نمیشه........فقط خوابت که میاد یک کم بداخلاق میشی

پریشب بعد از مطب رفتم خونه خاله جون.شماهم با مامان جون و آقاجون اومده بودی.........خودشون مطب بودن هنوز............من و مامان و زن دایی هم رفتیم شیرخشک برات بگیریم......رفتیم داروخونه دوستم سحر و قرار شد یک شب شام دعوتشون کنیم خونمون......

راستی صبح هم من باید میرفتم دانشگاه برای پر کردن یک فرم..شمارو هم بردیم...........بعدش هم ناهار کامبادن که مامان بزرگت هم اونجا بود

پریشب بعد از خوردن دل و جیگر گوسفند که شماهم از دنده خوردی برگشتیم خونه.......تو راه خوابت برد...ده دقیقه ای بود که رسیده بودیم و بیدار شدی...تا پدرجونتو می دیدی میزدی زیر گریه...بردمت رو تخت خودمون تا ٣ بیدار بودی و بازی میخواستی.هلاکم کردی

دیروزم رفتم بیمارستان برای گرفتن اتاق عمل.........ناهار هم خونه آقاجون بودیم..پدرت رفته بود زاپاتا ناهار خورده بود.یک کم از آب ماهیچه با سیب زمینی خوردی .............سپردمت دست بقیه و رفتم لالا........از بیخوابی دیشب کلافه بودم....خواستم برم مطب خواب بودی....یعنی از ٢ ندیدمت تا ٩ شب.....دلم برای دیدنت لک میزد...رفتم خونه آقاجون..داشتی خیار میخوردی.......دایی٢ گفت یک کم داشتی نق میزدی بهت خیار دادن آروم شدی..گرفتمت بغل شروع کردی به خندیدن و خوش اخلاقی......فدات بشم که دلتنگ من بودی.......سرتو به سینم میچسبوندی ..منم باهات حسابی بازی کردم و خوابوندمت.......بازم با گریه بیدار شدی...اومدیم خونه خودمون..........تا ١ بیدار بودی و به زحمت خوابیدی........قبل از خواب بردمت اتاق خودت با اسباب بازیهات بازی کردیم...به موهای یک عروسک گیر داده بودی و میخواستی بکنیشئن.....کلا به مو حساسی نه که خودت کچلی.وقتی میخوای بخوابی با بیرحمی چنگ میندازی تو موهام و کلی از موهامو میکنی......اما من با این کارات عشق میکنم و میفهمم که من برات با بقیه فرق دارم.به خودم افتخار میکنم که مادر تو هستم......خدایا شکرت برای این نعمت .........عکسهای شما در تاریخ 12 بهمن.........حموم بعد از مریضیدرحال بازی با اسمورفشباهت عجیبی به اسمورف داری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)