سپهرسپهر، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

نی نی اول، بارداری سوم

عمل قلب باز

1395/8/5 0:06
نویسنده : معصومه
163 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه صبح خسته و کوفته بیدار شدم رفتم حمام. سپهرو با بوس و ناز بیدارش کردم. رفتم دانشکده. برای هفته بعد مرخصی گرفتم. ساعت ۱۲ رفتم دنبال سپهر. بردمش پارک سوار تاب و سرسره شد. براش آب نبات خریدم. آهنگ ال آمور خولیو ایگلسیاس گوش کردیم. گفتم سپهر وقتی رفتم آلمان این آهنگو گوش کردی یاد من بیفت. یهو زد زیر گریه گفت مامان این آهنگ غم انگیزه یه آهنگ شاد بذار. ناهار ماهی داشتیم. مهدی با عجله خورد و رفت بیمارستان. منم قبل ۲ رفتم دانشکده. تا ۴ بخش بودم. بلیط برگشتمو گرفتم و رفتم مطب. خیلی مریض داشتم و یکسره به مهدی زنگ میزدم. قرار بود تا ۷ تموم بشه اما تا ۸ونیم طول کشید. مامان و دایی زنگ زدن و رفتن بیمارستان. منم بعد آخرین مریض رفتم. ۹ رسیدم. دکترش تازه از اتاق عمل اومده بود بیرون. مامان بابام و خواهر و دایی و سپهر و مهدی و برادر شوهرها و مادر شوهر هم بودند. یک ربعی نشستم و با سپهر برگشتیم خونه. غذا نداشتنم.  رفتم برگردم سفارش دادم. دایی زنگ زد و گفت مشتری داره میاد خونرو ببینه. قرار شد پیک بیاردش. رفتیم خونه و کمی بعد رسیدن غذا مشتریها اومدن. موقع رفتنشون مهدی رسید. سپهر غذاشو خورد و اومد رو تختم. ازم درباره اینکه خدا چطور بچه ها رو میذاره تو شکم مامانا پرسد. گفتم مامان و بابا همو بغل میکنن و دعا میکنن خدا بهشون نی نی بده. پرسید پس پسر چکار میکنه. گفتم هیچی. گفت منم برم تو اتاقم عروسکمو بغل کنم خدا به منم نی نی میده؟ 

گفت یه نی نی بیار تا رو شکمت بخوابه. میگم چرا شکم؟ میگه آخه من تو بغلت میخواهم

امروز سه شنبه جلسه شورایک آموزشی بود. کسل بودم. ساعت ۴ صبح دیدم سپهر تب داره بیدارش کردم و شربت استامینوفن خورد. بعد رفتم بخش و بلیط رفت گرفتم. کلاس داشتم. زنگ زدم مهدی گفت باباش خوبه. خدارو شکر. رفتم دنبال سپهر. ناهار خورشت بادنجون داشتیم. بعد ناهار خوابیدم و کلی خواب بد دیدم. رفتم مطب تا نزدیک ۹. ساعت ۶ دایی زنگ زد که مشتری اومده خونه ببینه. کلید پیش من و مهدی بود. یکی اومد کلیدو برد داد مامان تا خونرو نشونشون بده. من و مهدی تقریبا همزمان رسیدیم. رفتیم پاد شام خوردیم با مامان. عینک ع امروز تو کلاس جا مونده بود رفتم در خونه مامانش تحویل دادم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)